RACONETS D'ESCOLA.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Fred-calent
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
Fred-calent
.
Mostrar tots els missatges
diumenge, 24 de febrer del 2013
DESFEM I PINTEM AMB XOCOLATA.
Treball realitzat a l'escola Torre Llauder per treballar el fred - calent.
Un treball molt ben organitzat i explicat, moltes gràcies !!!!!
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)