Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fred-calent. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fred-calent. Mostrar tots els missatges

diumenge, 24 de febrer del 2013

DESFEM I PINTEM AMB XOCOLATA.

Treball realitzat a l'escola Torre Llauder per treballar el fred - calent.
Un treball molt ben organitzat i explicat, moltes gràcies !!!!!